آخرین اخبار
کد مطلب: 125754
دادستان چهارمحال و بختياري:
برخورد قاطعانه با متعرضان به کاميون ها/امنيت انتقال بار در محورهاي مواصلاتي استان برقرار است
تاریخ انتشار : 1397/07/07 16:19:00
نمایش : 1181
دادستان عمومي و انقلاب مرکز چهارمحال و بختياري گفت: امنيت در سطح جاده هاي چهارمحال وبختياري برقرار بوده و دولت بايستي نسبت به مطالبات به حق کاميون دار ها اهتمام جدي داشته باشد.
عبدالرضا عليمحمدي دادستان عمومي و انقلاب مرکز چهارمحال و بختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز با بيان اينکه در استان هيچ گونه مشکلي در خصوص تردد کاميون ها و راننده ها وجود ندارد؛ اظهار کرد: خوشبختانه هيچ گونه راه بندان و يا عدم بارگيري به موقع در استان مشاهده نشده و مشکلات جزئي در استان هاي همجوار بوده که خروجي به آنها وجود ندارد.

عليمحمدي از آماده باش گشت هاي ويژه و حمل و نقل نظامي جهت کنترل امنيت جاده ها خبر داد و گفت: خوشبختانه راننده ها معترض نبوده و توقفي از سوي آن ها صورت نگرفته است؛ عده اي اخلال گر قصد ايجاد آشوب و برهم زدن امنيت و آرامش راننده ها را دارند و اگر چنانچه در استان چهارمحال وبختياري ديده شود با آن ها برخورد قاطعانه خواهد شد.

وي از برگزاري جلسات متعدد با سرصنف ها و اتحاديه هاي کاميون دارها خبر داد و تصريح کرد: بيشترين خواسته و گلايه کاميون دار ها از عدم تجهيزات کافي از قبيل لاستيک، روغن و لوازم يدکي است.

دادستان چهارمحال وبختياري خطاب به دولت و مسئولين اجرايي گفت: بايد نسبت به حل مشکلات کاميون دار ها اقدامات جدي صورت پذيرد و باراه حل هايي همچون حذف و يا کاهش عوارض گمرکي؛ اين مشکلات را رفع کرده و به آن ها کمک کنند.

عليمحمدي به جنگ اقتصادي نابرابر در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر در مقابل جنگ نابرابر اقتصادي هستيم و همه اقشار جامعه تحت فشار هستند، کاميون دار ها هم جزئي از اين قشر بوده که اميدواريم با برنامه ريزي هاي دولت و وارد کردن تجهيزات لازم مشکلات آن ها مرتفع گردد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس